sobota, 6 kwietnia 2013

;/

Otóż zastanawiam się nad zawieszeniem bloga. Rzadko tu wchodzę i przez to spadła statystyka. Jednak jak mówiłem nie zależy mi na obserwatorach. Jestem pewien, że w niedalekiej przyszłości mogę tutaj rzadko przebywać. Moja grupa taneczna startuje w pewnym konkursie. I do tego mam karę. Czy to nie dorzeczne? Mniejsza. Nie chcę dzwonić do ojca bo nie chcę denerwować cioci, która teraz bierze jakieś tam coś tam, żeby mogła zajść w ciążę. Więc pokornie, pomagam w sprzątaniu domu i różnych tam rzeczach. Za co kara? Jeździliśmy po ulicy na deskach a było nieźle po północy. Spotkaliśmy policjantów którzy dostarczyli nas pod sam dom. Ups wpadka. Powiedziałem wujkowi, że będziemy się uczyć. I za to, że ich okłamałem karę. No, ale my się uczyliśmy, tyle, że no wyszliśmy się przewietrzyć. No więc nie oczekuję tutaj zbyt wielu komentarzy. Jednakże całuję i pozdrawiam was wszystkie. 
I podoba mi się jak w tym teledysku tańczą. :D

2 komentarze:

Klaudii pisze...

szkoda, że nas opuszczasz, ale jak mus to mus. Mam nadzieję, że jeszcze wrócisz. Powodzenia! :>

Nemosiaście ♥ pisze...

Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger. Zasady znajdziesz na moim blogu: http://inne-zycie-justina.blogspot.com/2013/07/nominacja-do-versatile-blogger.html