poniedziałek, 4 czerwca 2012

;/

Przepraszam, mam w głowie tyle słów, których mógłbym użyć i powiedzieć powody mojej długiej nie obecności, jednak zajęło by to dużo czasu oraz te powody są zbyt błahe. Rozmawiałem ostatnio z kumplem z Anglii i okazało się, że od razu po ukończeniu szkoły muszę wyjechać do Anglii. A miałem zamiar odwiedzić swoich przyjaciół przed wyjazdem. Miałem zamiar odwiedzić: trój miasto, Zakopane, Wrocław, Poznań i Radom. Jednak z tych wyjazdów nici. Bilet mam zamiar kupić w tym tygodniu na 30 czerwca. Z jednej strony nie mogę się doczekać wyjazdu a z drugiej będzie mi brakować tego klimatu, takiego naszego ;D Jutro piszemy ostatni sprawdzian w tym roku szkolnym i koniec ;D
Więc do usłyszenia ;)

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

zazdroszczę, ja mam jeszcze sprawdzian z biologii 14 czerwca! :O żal.

łowczyni_meteorów pisze...

Również zazdroszczę, ale sobie podszkolisz ang ;)

Anonimowy pisze...

Powodzenia na sprawdzianie ! ;D
Pozdrowienia ; ))

Anri pisze...

Hej zapraszam na nyanyanowo.blogspot.com

Olesia pisze...

Z jedej strony zazdroszcze Ci wyjazdu, ale z drugiej współczuje rozłąki z przyjaciółmi ;/