czwartek, 7 czerwca 2012

:D


Ostatni sprawdzian poszedł rewelacyjnie, nawet zrobiłem zadanie z gwiazdką ;D Dziś strasznie dużo czytałem, a teraz nie mogę otworzyć oczu. Jednak stwierdziłem, że muszę nadrobić straty i poprawić statystykę, więc zmusiłem się do napisania paru zdań.- Te słowa napisałem wczoraj i usnąłem przed komputerem, więc wstałem i postanowiłem, że skończę notkę. Ostatnio słucham Dymka, nie lubię za bardzo polskich piosenek, ale ta jest ok ;D Wysłuchałem ją na Vivie ;D No i nie mam pomysłu na dalszą część notki. Jak zwykle chłopaki już mi wysyłają multum esów kiedy idziemy na deski. No nawet w niedzielę nie dadzą mi spokoju. Usprawiedliwiają to słowami, że już nie długo wyjeżdżam i nie będą mieli z kim robić naszych "trików" Dobra idę wziąć prysznic i z nimi do skateparku uderzam ;D Do usłyszenia ;P

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

bardzo ciekawy blog , zapraszam do mnie . obserwuje i liczę na to samo ;D