wtorek, 19 czerwca 2012

:D

Zdziwił mnie komentarz od Maćka: "no nareszcie nowa notka". No i banan na twarzy i już od razu pisze kolejną ;D Wiem, że przez moją nieobecność niektórzy się zniechęcili do mojego bloga. Jednak postanawiam to nadrobić i mam nadzieję, że coś wskóram ;D Ostatnio mamy tą nutkę na celowniku:
Klik. Tak się składa, no nie chcemy się chwalić wraz z "bratem", ale poznaliśmy Maynarda w poprzednie wakacje na domówce jednej takiej. ;D Był akurat na wakacjach w Anglii i nasi wspólni znajomi zrobili domówkę trzydniową i no mieliśmy okazję go poznać ;D Powiem, że spoko jest, tyle, że musi się ograniczać trochę nieco bo paparazzi ma go na celowniku ;D A i ma niezły styl, taki swój, jedyny, niepowtarzalny. Pamiętam, że udzielił mi rad co do mojego stylu i z niektórych skorzystałem ;D. Dobra kończymy bo "braciszek" mnie pośpiesza. Idziemy na deski ;D Ja jednak wezmę tableta i będę na gadu ;D Zaniedbałem trochę kontakty z wami i chcę to nadrobić oraz jestem trochę kontuzjowany ;D
Do następnej ^_^

12 komentarzy:

Anonimowy pisze...

;D. Ja na ani jedną chwilę się nie zniechęciłem się do Twojego bloga. Tylko tak nie było ca bardzo czytać.
Nutka mi się bardzo podoba. ; ) Będę teraz sobie ją słuchał .

Trzeba mieć swój własny styl, żeby byc oryginalnym a nie takim samym jak inni. Udanego wypadu na deski ; ))

anonimowa73 pisze...

Udanego wypadu no i super blog ;)

Angel;DD pisze...

oO.;D no ciekawie ;*

a oc ci się stało ? co ? ;/ czemu kontuzjowany ;o ?;*

Bibi Milneaux pisze...

Dzieki za komentarz :> super blog¡

mania&bibi pisze...

oj,co się stało ? ;)trzymaj się tam :) o masakra,ja mam w domu deskę,ale jestem kompletnym beztalenciem i skończyło się na tym,żę biedaczka stoi sama w kącie ;p

mania&bibi pisze...

oj,co się stało ? ;)trzymaj się tam :) o masakra,ja mam w domu deskę,ale jestem kompletnym beztalenciem i skończyło się na tym,żę biedaczka stoi sama w kącie ;p

Anonimowy pisze...

Boziu *____* jaki ty fajny!:D

Paula pisze...

Udanego wypadu! :D

Klaudii pisze...

Świetna nutka ! A i udanego wyjazdu :)

Unknown pisze...

Fajny blog ;) I pisz dalej ;) Zapraszam do mnie ;)

Anonimowy pisze...

;(

cosmicdays pisze...

bardzo ciekawy blog. odwiedzę jeszcze nie raz :)
zapraszam na cosmicdays.blogspot.com
Pozdrawiam ^^