piątek, 4 maja 2012

:D

Łaaaaa mam już 19 obserwatorów!. Ostatnio jak tu byłem było 12!. I tyle komentarzy!. Naprawdę ja na to nie zasługuję!.
No tak właśnie wróciłem do domu z Zakopanego. Od tego momentu, kiedy pisałem nic u mnie się ciekawego nie działo, zwykłe pochmurne lub słoneczne dni, spędzone z przyjaciółmi i malutką. A teraz siedzę sobie na gadu i piszę z Weroniką jest no naprawdę miła.
Jutro przyjeżdża do mnie tata przywieźć mi prezent z racji urodzin, które miałem we wtorek. Wrócił wczoraj do domu i jutro z rana będzie w Warszawie i spędzę z nim jutrzejszy dzień i niedzielę. A prezenty no cóż od cioci i malutkiej dostałem śliczną czapkę z napisem i książkę "Conan i pradawni Bogowie". Od kuzynki i przyjaciół z Zakopanego dostałem wielki tort przypominający moją pierwszą deskę, którą po pierwszym dniu połamałem :D. Od mamy dostałem tableta, nie wiem po co mi on jak mam laptopa, ale przyda się na wypady na miasto :D A od taty jeszcze nie wiem, ale jutro się dowiem :D
Wiecie chciałbym z wami popisać, poznać was nieco bliżej. Jakby ktoś miał chęć ze mną popisać : gadu moje: 42605092, jednak na gadu rzadko wchodzę, postaram się to zmienić, ale nic nie obiecuję ;D możecie napisać też na e-maila: paul7@opoczta.pl tutaj częściej sprawdzam :D
A więc do następnej :D

6 komentarzy:

Mery :* pisze...

Gratuluję tylu obserwatorów :)
-zasłużyłeś xD
i spóźnione wszystkiego najlepszego ;)

Angel;DD pisze...

Gratulejszyns ; *
to fajnee prezenty miałeś ; *
i na pewno bd miał ich więcej,trzymam kciuki żebyś miał ich spooro (obserwatorów)

Anonimowy pisze...

gratuluje ;DD
zasłużyłeś bo dlaczego nie ? ;)
fajne prezenty dostałeś ;DD

Anonimowy pisze...

jak wyżej, spóźnione najlepszego.
już do cb pisze ;D

anonimowa73 pisze...

Fajne prezenty. A oni ten tort sami zrobili, czy kupili ?

Już masz 23 obserwatorów. :)

Anonimowy pisze...

jarasz się tym, że masz tylu obserwatorów.
Powiedzieć Ci dlaczego?
Bo pierwszy wchodzisz na ich bloga i piszesz komentarze, że obserwujesz i zapraszasz do siebie. Nie sztuką jest tak zrobić. Obserwator byłby wtedy kiedy np. przypadkiem wszedł na Twojego bloga i się nim zachwycił.
Nie chcę Ci dogryzać czy coś, ale czy nie jest to prawdą?
znam wiele osób, które tak robią i mają nawet po 200 obserwatorów, a z tego wszystkiego patrzy na niego i komentuje z 15 osób.
Pozdrawiam ; )