środa, 9 maja 2012

:D

Zostałem zapytany o to gdzie będę dalej do szkoły chodził. Nie mówiłem wam o tym, ale teraz powiem. Jak pisałem w każde wakacje miesiąc spędzałem za granicą. Dokładnie w Londynie i tam się wybieram dalej do szkoły. Od dziesięciu lat pierwszy raz całe wakacje spędzę w Polsce, a nie tylko ich część. Jednak już pod koniec sierpnia wyjeżdżam do Londynu gdzie mieszka bliski kolega taty z żoną i ich synem, moim najlepszym przyjacielem. Tam zostanę do ukończenia liceum i wrócę najprawdopodobniej do Polski.
Oraz chciałbym przeprosić za nieobecność od soboty. Postaram się pisać częściej, ale zbliża się koniec roku a nauczyciele wymyślają coraz to nowsze sprawdziany oraz kartkówki i nie mogę teraz zawalić. Zbyt ciężko pracowałem na średnią 4:0, żeby teraz to tak skreślić.
A więc do następnej

5 komentarzy:

Michał pisze...

fajnie,londyn ^^

Klaudii pisze...

tylko pozazdrościć :)

Magic pisze...

też tak chce !

Kati pisze...

Londyn. <3

Maggie pisze...

no, dobra średnia, fakt - lepiej jej nie stracić teraz :)
Londyn... musisz być dobry z anglika. xd ja nawet nie marzę o tym, aby nauczyć się jakiegoś języka obcego. Boję się mówić, że coś przekręcę i o.
A na co konkretnie się wybierasz? Bo szkoła szkołą, ale chyba już jakiś kierunek trzeba obrać. Czy w Anglii tak nie ma? Przyznam szczerze, że się nie orientuję.
Pozdrawiam, zapraszam do mnie.
obserwujemy?