środa, 2 maja 2012

:D

Zostałem otagowany przez Ogryzkę, jednak nie wiem na czym to ma polegać. No ale dobra.


                                                                                        
Zasady:
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście
4. Wymień w swoim poście osoby które otagowałaś !!!
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane

Moje odp.:
 
 1. W jakich kolorach przeważa twoja garderoba?
 W ciemnych 
 2. Skąd pomysł na TAKIEGO bloga?
 Koleżanka mnie namówiła
 3. Twoja wada która najbardziej cię denerwuje?
 Za dużo gadam :D
 4.Besty czy Kwejk?
 Raczej nie wchodzę na tego typu strony, ale jakbym miał wybierać to jednak besty.
 5.Rzecz bez której nie ruszysz się z domu?
 Telefon
 6.Po co ci blog? :D
 Wcześniej był do "wyżalania się" a teraz jestem od niego uzależniony. 
 7.Ulubiony zespół (wykonawca).
 Mrozu and Dj Antoine
 8.Masz zwierzątko domowe? (nie liczy się rodzeństwo xd), jeśli tak podaj imię ^^
 Nie mam 
 9.Ulubione jedzenie.
 Frytki :D
 10. Ulubiony film.
 Piraci z Karaibów. Mógłbym oglądać to  milion razy a nigdy mi się nie znudzi
 11.Na jakich stronach przesiadujesz najdłużej?
 Na forum. 
 
Taguję: 
Maćka - uwielbiam jego blog :D
No niestety nie wiem kogo więcej mogę otagować ( czy jak to tam się pisze )

Moje pytania na które musicie odpowiedzieć: 
1. Gzie uwielbiacie spędzać czas?
2. Wasz ulubiony przedmiot w szkole?
3. Kim macie zamiar zostać w życiu?
4. Gdzie najdalej wyjechaliście?
5. Wasz ulubiony wykonawca lub zespół?
6. Macie zamiar zostać w Polsce po skończeniu szkoły?
7. Na kogo koncert chcielibyście się wybrać?
8. Dlaczego założyliście bloga?
9. Jeździcie na desce lub bmx?
10. Macie jakiś przedmiot, który jest dla was ważny?
11. Jakiego koloru masz oczy?
 
Wiem, że pytania głupie, ale już nie mam czasu na wymyślanie lepszych. 

7 komentarzy:

happysadrocker.blogspot.com pisze...

Johny Deep.<3
Piraci z karaibów, wszystko Spoko.
happysadrocker.blogspot.com <3

Anonimowy pisze...

ahaha. Ey, ja też nwm o co chodzii i chuii. :D zapraszam + obserwuję .;)

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Piraci <3 mam tak samo ;D
trafiłam przypadkiem i wow! - chłopak który prowadzi sensownego bloga.! ;D podoba mi się. mogę dodać? ;>

Magic pisze...

Fajne odpowiedzi obserwuje :)

Toramee pisze...

Rzadko spotykam blogerów w postaci chłopaków (bo jak mniemam, nie jesteś kobietą. ;d a przynajmniej niektóre wyrazy w twoich wpisach na to wskazują - np. zostałem), dlatego też miło mi się patrzy na twoją stronę. blog wygląda ciekawie, jeśli możesz to informuj mnie o nowych wpisach. c:
pozdrawiam i zapraszam do mnie: on-our-way-united.blog.onet.pl

Zuzanna. pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.