środa, 16 maja 2012

:D

Zostałem spytany co dalej z blogiem? Blog pozostanie, nadal będę na nim pisał i to jeszcze częściej niż teraz. Jakoś teraz te wszystkie sprawdziany, kartkówki i poprawki mnie przytłaczają. Dziś mam na 10, więc jakoś tak postanowiłem napisać. Zostałem zapytany również o to kim zostanę. Otóż uderzam do szkoły dla architektów. Obiecuję wam, że jeszcze o mnie usłyszycie.
      
Tu jakieś zdjęcie z Londynu z neta, bo swoich nie mam. Widać na nim Big Bena. Jej jak ja kocham ten zegar. I jakby niektórzy spostrzegli jest tu również wejście do Ministerstwa Magi.:D
Jej jeszcze muszę poprawić jeden sprawdzian z angielskiego z 5 na 6, bo nie będę mieć 6 na koniec ;/ Przez moje nie pisanie obniżyła się trochę statystyka, ale myślę że to nadrobimy.
Do następnej

8 komentarzy:

Kati pisze...

Chcesz mieć szóstkę na koniec z angielskiego? ;o
Zdziwiło mnie to, bo jesteś chłopakiem, no bo wiesz u mnie w szkole to uczą się byle by tylko przejść :D
Zapraszam do mnie ;>
Mam nadzieję, że odwiedzisz :):*

Olesia pisze...

łaaa... szóstka z angielskiego ;o ja tam będę miała 4 ;/

łowczyni_meteorów pisze...

Zdjęcie od razu skojarzyło mi się z brytyjskim akcentem ;)
Powodzenia w szkole a Ministerstwo Magii jest jednym z najwyżej uplasowanych miejsc do zobaczenia w Londynie ;p

¢яαzу gιяℓ pisze...

Suoer zdjęcie znalazłeś :D
Wow... będziesz miał szóstkę z angielskiego, czadowo... :)
Ja tam pewnie będę miała 4, bo 5 pewnie mi nie postawi, ale co tam :p

Avis pisze...

Byłam tam. Londyn jest piękny :)

Michał pisze...

fajne zdjecie : )

The Heavenly Smile pisze...

Dodaj się do mnie do obserwatorów , masz prześwitny blog zapraszam do mnie . <3
chyba mogę się zareklamować ? :))

Anonimowy pisze...

zmieniłam nazwę bloga na: amooroso.blogspot.com :)