sobota, 21 kwietnia 2012

:/

No więc tak nie pisałem od czwartku, cóż ostatnio, źle się czuję. Nie fizycznie, tylko psychicznie. Otóż dowiedziałem się w piątek, że ta dziewczyna, którą poznałem u taty znalazła sobie chłopaka. Myślałem, że jej chociaż trochę na mnie zależy!. Nie wiedziałem, że jest taką zimną suką!. Gdy z nią wtedy rozmawiałem, okazywała tyle współczucia, później podczas naszych długotrwałych rozmów na gadu również!. A jednak gdy znalazła sobie chłopaka napisała tak: "Słuchaj kochanie nie będę z tobą więcej pisać bo mam innego i kocham go a on nie chce, żebym utrzymywała z tobą jakiekolwiek kontakty" Po pierwsze: ona nigdy by tak nie napisała. Po drugie: nigdy nie pisała do mnie kochanie, nawet rzadko używała mojego imienia. Aktualnie nie wierzę żadnej dziewczynie.
I słuchaj anonimku ja nie mam wysokiej samooceny, przeciwnie uważam, że jestem najbrzydszym chłopakiem, który chodzi po tej ziemi!. I dziewczyny wcale za mną nie latają, a nawet jestem skłonny powiedzieć, że ode mnie uciekają!. Amen

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Po pierwsze:
żadna dziewczyna nie jest su*ą !
Nie waż się tak nazywać płci przeciwnej, bo oznacza to, że nie masz żadnego szacunku do kobiety.
Skoro uważasz, że jesteś brzydki, to wstaw swoje zdjęcie. Na pewno nie jest tak źle :P widziałam gorszych i na pewno nie ucieknę :D

Angel;DD pisze...

Uuu biedaczek Bd dobrze Paul ;D Znajdziesz jakąś fajniejszą dziewczyne niż ona;D Napewno nie jesteś brzydki . Właśnie wstaw zdj to się przekonamyy,ale jestem pewna że ty nie wiesz co mówisz o sobiee ;]] ; *

IFS pisze...

Mogło jej zależeć... a czy tobie zależało?

Mogła przecież być z nim i przyjaźnić się z Tobą.