środa, 11 kwietnia 2012

:D

Założyłem ten blog, żeby się wypłakać nie żeby mieć dużo obserwatorów, jednak mam nadzieję że poznam pare dziewczyn, które mnie zrozumieją. U mnie w domu jest ciężka sytuacja rodzice aktualnie złożyli pozew o rozwód. To mnie dobija. Tata jest raczej osobą, która woli cisze i spokój, mama zaś preferuje znajomych i spotkania z nimi. Nie układało im się już od dawna, ale postanowili być ze sobą z powodu mnie, jednak tata stwierdził że już dłużej tego nie wytrzyma i się wyprowadził do Olsztynka. Mam do niego trzy godziny jazdy! Zostałem z mamą. Tata dużo pracuje, wyjeżdża i zostawałbym w domu sam, dlatego postanowiłem zostać z mamą. Jednak Warszawa to Warszawa i mogę chodzić do skatepark. O właśnie a jeżeli mowa o nim to zapomniałem, że jestem tam umówiony.
Cześć

3 komentarze:

Olesia pisze...

Przykro mi z powodu rodziców. Wyobrażam sobie jakie to musi być dla Ciebie trudne. Wiele ludzi nie docenia tego, że ma pełną szcześliwą rodzinę. Mimo, że nie jesteś tu z powodu popularności i zbierania obserwatorów, to i tak będę z miłą chęcią odwiedzała twojego bloga ;p

Angel;DD pisze...

Uu przykro mi . Współczujee ;] wiem,jak musisz się w takiej sutuacij czuć. daje sie do obserwatorów,fajnyy blog,bd cię odwiedzać codziennie ;D .

Rowena Morgan pisze...

Też jeżdżę na deskorolce :)