wtorek, 17 kwietnia 2012

:D

Przyjechała moja ciocia z moją śliczną siostrzyczką cioteczną. Z tego powodu nie poszedłem do szkoły i zabrałem małą do kina na "Piratów". Ona kocha takie bajki, chciałem ją wziąć na "Królewnę Śnieżkę", ale ona chciała na "Piratów". Następnie poszliśmy do galerii i kupiłem jej takiego misiaka dużego, bo była w niego wpatrzona jak w obrazek, ale to było straszne bo musiałem go przez następną godzinę nosić po całej galerii. Poszliśmy jeszcze na lody i wróciliśmy do domu. Po czym moja mała siostrzyczka poszła spać a ja poleciałem do skateparku, jednak po godzinie jazdy dostałem od mamy sms, że malutka już wstała, więc ruszyłem szybkim krokiem do domu, wziąłem prysznic i zabrałem ją na plac zabaw. Na placu zabaw dołączyli do nas moi kumple i kuzynka, która chodzi z moim kolegą. Zabraliśmy malutką znów do galerii, bo chcieliśmy udać się do salonu gier, chyba wszyscy ją polubili bo każdy tylko chciał, żeby z nim grała. Jednak ona tak bardzo polubiła moją kuzynkę i jej chłopaka, że nie odstępowała ich na krok, aż byłem o nich zazdrosny. Jednak malutka tak się zmęczyła, że zaraz do domu przyszliśmy i teraz znowu śpi a ja siedzę u siebie w pokoju i obserwuję ją cały czas jak śpi u mnie na łóżku, a obok niej jej wielki misiak. Za którego dostałem opierdziel, że jej kupiłem, bo ciocia stwierdziła, że ją rozpieszczam. No ale cóż, mój tata jest jedynakiem, a moja mama ma jedną siostrę, która ma jedno dziecko i ja nie mam rodzeństwa to rozpieszczam malutką. Oczywiście jutro też nie pójdę do szkoły i będę spędzał czas z malutką, ponieważ nie często ciocia przyjeżdża do Warszawy z Zakopanego, więc wolę się nią nacieszyć :D Idę poczytać książkę i obserwować malutką jak śpi :D

2 komentarze:

Angel;DD pisze...

Ale fajniee ;D
słodziachną masz tą siostrzyczkę ; * ;D też taką chce hehe^^ ;D
Mam 2 braci ale nie są tacy słodziachni hehe^^ xd tak dokuczają że szok ;p
No to miałeś bardzo ciekawy dzień ;]]

Kati pisze...

cały czas słyszę 'Malutka' :D