poniedziałek, 16 kwietnia 2012

:D

Słuchaj Munle (czy jak to tam się pisze) ja nie sądziłem, że będę miał chociaż jednego obserwatora a mam ich aż pięciu, już po trzech postach! No, ale nie chcę nic podejrzewać, ale ty jesteś chyba zazdrosna bo ty masz tylko czterech a piszesz ode mnie już wiele dłużej. Więc mi po prostu zazdrościsz. Takie jest tylko moje zdanie.


Dziś pobiegłem jeszcze do galerii spotkać się z kumplem i kupić FullCap czarną, bo bym nie miał na odwiedziny u cioci w Olsztynie. Przy okazji kupiłem sobie bluzkę w House i H&M :D
Teraz jaram się tym Klik wysłuchana przed momentem w esce :D To chodźmy się jarać przy książkach :D

4 komentarze:

Olesia pisze...

Nie przejmuj się tą Munle, to chyba normalne, że jeśli zaczynasz pisać i innym osobom się to podoba to czujesz radość ;)

Munlee pisze...

Po pierwsze jestem Munlee przez 2 e. A nie jakąś Munle.
Po drugie nie mam powodu do zazdrości. A że masz więcej obserwatorów to mnie to nie obchodzi...
Pisze w komentarzu, bo szkoda mi marnować posta na pisanie o tobie..., jakbym nie miała o czym ciekawszym pisać...

Angel;DD pisze...

No zgadzam się z Dlen ; **
A tą Munlee się nie przejmuj,oleją ;D ; *

Natsu~ pisze...

no przepraszam bardzo obserwujesz sam siebie
Odczep się od Munlee !