poniedziałek, 23 kwietnia 2012

:D

Przepraszam was wszystkie, ostatnio się za bardzo stresowałem egzaminami. No nadal mam stresa, ale uspokaja mnie właśnie Remady i Manu L z J-Son.
Dziś no przekartkowałem całą książkę od polskiego z pierwszej i drugiej klasy, czytając wszystkie tematy z gramatyki, szczerze to się tego cholernie boję. Dziś no cóż, miałem iść do skateparku, ale zważywszy na okoliczności nie poszedłem, w piątek nie idę do szkoły, tylko cóż jadę do Zakopanego na cały weekend majowy ;D Boję się tych testów i cholera no nie mam weny, więc chcieliście zdjęcie mojej mordki nie ma problemu. Tylko jest bez kolczyka, bo robione chyba z jakiś miesiąc temu, nowoczesnych nie mam ;D
Koleżanka przerabiała jakby co ;D Dobra trzymajcie za mnie kciuki i pomódlcie się za mnie ;D

7 komentarzy:

Olesia pisze...

Trzymam kciuki ;)

ill. pisze...

i już po humanie! ;D polski był spoko gorzej z historią :O

a jutro na matmie leżę :p

Krzywoustek Piotr pisze...

Leżałeś czy wstałeś?

Kati pisze...

Ojej. ładny jesteś :D

Angel;DD pisze...

Oj poradzisz sb no już po 3 testach jeszcze angielski i koniec;d poradzisz sb jakoś ;DD

Enoo galante zdj ;D a co do poprzednich postów ,to ty nie jesteś brzydkii ;D i ja miałam racjee ;]]
Hahah^^ ; *
O fajnieee,my też jedziemy do Zakopanego ale dopiero 16 majaa ;D haa^^ ; *
Miłej wycieczki ci życzę z góry ;D ; *
No ja też się stresowałam i nadal sie stresujeee,masakraa ;D ; *

Bibi Milneaux pisze...

fajna fotka ^^
poza tym.. obserwuję :)

pzdr.

Blondynka ;* pisze...

No ładna mordkaaa :P ;*