środa, 25 kwietnia 2012

:D

No i jeszcze jutro angielski i do Zakopanego ;D Już koleżanka mi zapowiedziała, że pierwszego dnia lecimy do jakiejś tam galerii, żeby mogła sobie kupić sukienkę. Nie mogę się doczekać spotkania z Malutką, wczoraj rozmawiałem z nią na Skypie, a że części nie rozumiałem ciocia musiała mi powtarzać co mówiła ;D Na realu lepiej ją rozumiem, no ale cóż takie są czteroletnie dzieciaki. Jutrzejszym egzaminem mało się stresuje, ponieważ jestem do niego zbytnio przygotowany. Dwa razy w tygodniu korki od pierwszej klasy gimnazjum i w każde wakacje miesiąc w Anglii u kuzyna mojego taty. Więc no cóż angielski mam wyćwiczony perfekcyjnie ;D Jutro no cóż wybieramy się z chłopakami do skateparku a później na oblanie testu. Później wrócę i wsiądę w autobus tak jakoś około 5 nad ranem i pojadę do Zakopanego ;D Jednak zabieram lapka i postaram się codziennie pisać notki, jednak nic nie obiecuję, moi znajomi są nie obliczali ;D
A i chciałbym bardzo podziękować, za tyle komentarzy ;* Jaram się wami ;D

7 komentarzy:

Angel;DD pisze...

Ee too fajniee;d napewno sb poradzić na angliku ;D

No to bd miał ciekawy pierwszy dzień w Zakopanym;D


Miło,że bd pisać posty ;D ;]]

Bibi Milneaux pisze...

dzięki za komentarz :D
powodzenia na teście! też bym chciała jeździć co roku do Anglii na miesiąc ^^

pzdr.

rockcookie pisze...

dzięki za komentarz :)
Powodzenia na jutrzejszy dzień, jeżeli z takim przygotowaniem w ogóle jest Ci potrzebne :D

Olesia pisze...

życzę udanego wyjazdu ;)

¢яαzу gιяℓ pisze...

Angielski nie był, aż taki trudny :)
Ale masz fajnie, ja też chcę pojechać do Anglii :D

monika pisze...

zakopany. ja też chce ! ;)

Anonimowy pisze...

Świetny blog. Wreszcie zanlazłem swojego rówieśnika, który pisze megaa fajnego bloga. Zapraszam do mnie
maciucieksfeelings.blogspot.com .
Mam nadzieję, że Tobie także się u mnie spodoba.

Dodaję do obserwowanych ; )