poniedziałek, 16 kwietnia 2012

:D

Nie pisałem od czwartku, chyba. Ostatnio poznałem świetna dziewczynę w Olsztynku (byłem na weekend u taty). Jestem taki podjarany nią :D Nawet osobniki z mojej klasy nie potrafili mi popsuć mojego zajebistego humoru. Jednak kolejne nasze spotkanie odbędzie się dopiero za miesiąc, bo mój tata wyjeżdża do Niemiec, jednak przywiezie mi deskę, więc jestem podjarany :D I ostatnio jaram się piosenką Meza Klik
Zastanawiam się czy aby nie obczaić chwytów do gitary i tego nie nauczyć się grać :D Oczywiście powiedziałem tacie, że dostałem szlaban na skatepark i tata porozmawiał z mamą i już nie mam :D A i jaram się czteroma obserwatorami :D I trzema komentarzami :D A teraz idę się jarać na gadu. Pojaracie się ze mną? 42605092

6 komentarzy:

Olesia pisze...

fajnego masz tatę ;)

Angel;DD pisze...

oo to superr,fajnieee,cieszę się ;D
może coś z tego więcej zaiskrzy;D to z góry szczęścia ci życzę ;D
Fajnaa piosenka ;*
ale masz zajefajnego tatę ;]

Natalia pisze...

Ja, ladna? :D Haha... bardzo smieszne. :D

Hahaa. ;D Caly czas sie czyms jarasz. ! xd.

Munlee pisze...

No współczuje ci, no ale bez przesady, że najpierw w pierwszym poście pisałeś, że nie zależy ci na obserwatorach, a w tym piszesz, że jarasz się tym, że masz czterech... Moja rada: ogarnij się!

Kati pisze...

często się jarasz :D teraz masz już o jednego więcej z obserwatorów, bo Cię dodaję :D pozdro! ;)

Blondynka ;* pisze...

xD Jaramy się :d Zapraszam na mój blog dodaj się do obserwatorów http://bojajesteminnainikttegoniezmieni.blogspot.com/ ;0