czwartek, 26 kwietnia 2012

:D

Jaram się tyloma komentarzami :D Najpierw było po 2, 3 i 4 komentarze, ale pod poprzednimi dwoma notkami aż 6, po za tym nie licząc mnie jest aż dziewięć obserwatorów!.
Angielski powiem, że nie poszedł aż tak źle ;D Właśnie wróciłem ze skateparku i wziąłem prysznic, teraz czekam aż mi włoski wyschną i lecę bo się umówiłem z chłopakami na później ;D Idziemy na taką po testową imprezę do kumpla, jego rodziców akurat nie ma bo są w pracy a później jadą do znajomych, więc chata jest wolna i przychodzi do niego cała klasa ;D Oczywiście nie będzie nic mocniejszego, przynajmniej ja nie będę pił, bo no cóż muszę wrócić do domu i się spakować i iść lulu, a nie jak reszta bandy zostaje u niego na noc ;D A więc zmykam, ponieważ muszę jeszcze skoczyć do galerii po jakieś nowe spodnie, ostatnio widziałam coś z lekkim krokiem w House. Odezwę się jutro.

6 komentarzy:

Angel;DD pisze...

No widzisz ;D tw blogger coraz popularniejszy ;* ;D ;*

Fajnyyy post ; * ;D

Olesia pisze...

ale Ci zazdroszcze tej imprezy ;<

Kati pisze...

Miłej imprezy :D

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Mery :* pisze...

Super piszesz, fajny blog i zdj dwa posty niżej WOW! :))
Obserwuję :D

akuku pisze...

Podstawa z angielskiego była prosta ;p rozszerzenia nie widziałam jeszcze..
po tym co dowalili w środę to tyle dobrze, że humanistyczna część i językowa była w miarę łatwa ^^