piątek, 27 kwietnia 2012

:D

Dotarłem do cioci, a że jechałem autobusem to możecie sobie wyobrazić jak długo jechałem :D Jest dziś tak strasznie duszno! Po przyjechaniu wziąłem od razu prysznic i pobawiłem się z malutką i teraz piszę notkę bo wieczorem idę z kuzynką do galerii po tą sukienkę :D Kupię pewnie sobie coś :D Jestem tak zmęczony że nie mogę się zebrać no po prostu do tej notki. A więc tak chciałbym podziękować za śliczny, cudowny nagłówek. Moją pierwszą wielką miłość :D Wykonała go NekoKuromi ♥. Ona już nie robi nagłówków, ale dla mnie zrobiła. Dziękuję ;* Teraz blog jest tak jakby weselszy . Jestem nim po prostu zachwycony. I jeszcze przybywa obserwatorów!. Właśnie rozmawiam z kuzynką na ten temat, która kiedyś prowadziła bloga, ale jej nie wyszło, bo miała 15 obserwatorów przez dwa lata :D Tak i ona mówi że nie długo będę sławny :D Dobra muszę iść bo mi marudzi za uchem :D Dziękuję za komentarze ;*

6 komentarzy:

Blondynka ;* pisze...

Powodzenia na zakupach :D

Michał pisze...

fajny blog : )

Mery :* pisze...

Noo, nagłówek boski :D Jak ogólnie cały blog :)

Julka pisze...

No śliczny nagłówek. ♥

Bardzo rzadko się zdarza żeby chłopak prowadził bloga więc gratulejszyn. :D

Kiniaa pisze...

świetny blog ;) Fajnie się czyta ;)
Zapraszam do mnie i wysyłania fotek ^^

Unknown pisze...

Fajny bloog ;) Powodzenia na zakupach :)
Hhehe...zapraszam do mnie ;p